Kocia drzemka

czwartek, 10 lipca 2014

Moja siostra Karolina również uwielbia rysować. Miłość do artystycznych zajęć wyniosłyśmy z rodzinnego domu, w którym każdy miał jakieś kreatywne hobby:  mama rysowała, szyła, wyszywała, a tata nie rozstawał się z lustrzanką. O nudzie nigdy nie było mowy! Zostało tak nam do dziś :)

Dzisiaj dostałam od siostry prześliczny prezent: grafikę ze mną i kotem w roli głównej. Jestem zachwycona i już nie mogę się doczekać aż ją sobie wydrukuję i powieszę na ścianie! Prawda, że piękna? :)



Nie zwlekajcie dłużej i wybierzcie się w podróż do kolorowych, magicznych światów, które powstały spod ręki mojej siostry :)
Odwiedźcie jej portfolio: kolorowomi.com.pl i stronę na facebooku: www.facebook.com/kolorowomii. Jej prace znajdziecie również w formie pocztówek na Postallove: www.postallove.pl/Artysci/Karolina-Pieton - są to zdecydowanie jedne z najpiękniejszych pocztówek w tym serwisie :)

1 komentarz

  1. Powiem Ci, ze to jedna z najśliczniejsza grafik jakie widziałam. Jak zobaczyłam jej miniaturkę w blogerze od razu kliknęłam, żeby zobaczyć. Na prawdę prześliczna!

    Pozdrawiam

    kopytkowa.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń